با حضور نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد؛

آیین بزرگداشت شهدای خدمت با حضور نیروهای مسلح در حرم مطهر رضوی+عکس 

به همت سازمان نیروهای مسلح استان خراسان رضوی، آیین بزرگداشت شهدای خدمت در حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۳۳۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، این مراسم باشکوه صبح امروز سه شنبه ۸ خرداد ماه با حضور آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) و جمعی از فرماندهان و نیروهای نظامی، انتظامی، خادمان آستان قدس رضوی و زائران بارگاه نورانی رضوی در ایوان مقصوره مسجد گرهرشاد برگزار شد.

حجت الاسلام محسن ملکی از اساتید درس خارج حوزه علمیه خراسان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و دیگر شهدای خدمت اظهار کرد: این شهید والا مقام برخاسته از دل روحانیت و حوزه علمیه بود و در راه خدمت به مردم تلاش شبانه روزی داشت.

وی تصریح کرد: یک طلبه برای اینکه به مدارج بالای علمی برسد در درجه اول باید حق پذیر و اهل عبودیت خدا باشد.

خطیب حرم مطهر رضوی افزود: محوری ترین رمز موفقیت رئیس جمهور شهید ما، داشتن زندگی طلبگی و ساده بود و این مرد خدایی به راهی که انتخاب کرده بود ایمان داشت و همچون شمعی فروزان سوخت تا به جامعه پیرامونی خود گرما و روشنایی ببخشد.

فرمانده یگان حفاظت شخصیت‌ها و امنیت حرم مطهر رضوی در حاشیه این مراسم نیز اعلام کرد: هدف از برگزاری این مراسم ارج نهادن به مقام شامخ شهدای خدمت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها است.

وی ابراز داشت: ما باید به تأسی از این شهدای بزرگوار خدمت به مردم و دلبستگی به فرهنگ شهادت و رشادت را سرلوحه کار خود قرار دهیم و مانند رئیس جمهور شهید و همراهانش همواره در مسیر خدمت به مردم گام برداریم.

 مرثيه سرایی، ذکر مصیبت با نوای مداحان اهل بیت(ع) در سوگ شهدای خدمت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار